Uwagi od Sprzedającego:

Dokonując zakupu Kupujący zleca Sprzedawcy wykonanie określonego dobra, rękodzieła z jedwabiu o wskazanej przez Kupującego specyfikacji co do koloru barwienia, cięcia pod rozmiar, szycia i przygotowania materiału z rolki.

 

Regulamin sklepu internetowego “LoveSilk”

  • 1. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej ”Regulaminem”, określa  zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem URL https://lovesilk.pl, zwanego dalej “Sklepem”
  2. Sklep prowadzony jest przez AS Innovations Adrian Jankowiak, ul. Krawiecka 3/50 50-148 Wrocław, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zwaną dalej „Administratorem”.
  3. Adres Sklepu i dane kontaktowe: adres internetowy – www.lovesilk.pl e-mail: info@lovesilk.pl, adres korespondencyjny – ul. Krawiecka 3/50, 50-148, Wrocław
  4. Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania Sklepu powinna zapoznać się z jego Regulaminem.
  5. Dokonywanie zakupów w Sklepie wymaga od Klienta posiadania aktywnego i sprawnego konta poczty elektronicznej email.
  • 2. Rodzaje i zakres działalności Sklepu
  1. Za pośrednictwem Sklepu prowadzona jest sprzedaż na odległość za pomocą sieci Internet asortymentu z zakresu wyrobów tekstylnych.
  • 3. Polityka prywatności
  1. Klient poprzez wypełnienie formularza zakupu i zaznaczenie okienka przy stosownym oświadczeniu wyraża zgodę na zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) przez Administratora w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu i świadczonych na jego podstawie usług.
  2. Administratorem Danych osobowych jest AS Innovations Adrian Jankowiak z siedzibą: ul. Krawiecka 3/50, 50-148, Wrocław, posiadającą NIP 897-174-99-05, REGON: 897749905, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  3. Gromadzone są jedynie dane osobowe podane przez Klienta dobrowolnie. Dane przetwarzane są w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu, a w szczególności w celu:
    • zawarcia umowy sprzedaży zamówionego towaru,
    • doręczenia Klientowi towaru, na który Klient złożył zamówienie ,
    • wystawienia dokumentu potwierdzającego dokonanie transakcji sprzedaży towaru,
    • zaksięgowania transakcji w informatycznym systemie księgowym Sklepu przez okres wymagany przepisami prawa oraz przechowania danych osobowych w informatycznym systemie księgowym dla zapewnienia historii transakcji handlowych dokonywanych przez Sklep,
    • przechowania danych osobowych Klienta w bazie Klientów.
  4. Za dodatkową zgodą udzieloną przez Klienta, zgromadzone dane osobowe mogą być również wykorzystywane w celach promocyjnych i marketingowych, w tym w szczególności w celu przedstawiania Klientowi oferty handlowej sklepu oraz innych informacji marketingowych związanych ze Sklepem.
  5. W przypadku subskrypcji newslettera oraz wyrażenia zgody na jego otrzymywanie w procesie rejestracji lub składania zamówienia (wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowej droga elektroniczną), konieczne jest jedynie podanie w tym celu adresu e-mail, na który przesyłane będą informacje handlowe od Administratora. Z przesyłania takich informacji Klient może w każdej chwili zrezygnować, klikając link anulujący subskrypcję znajdujący się w stopce każdego newslettera.
  6. Dane podane w trakcie składania zamówienia są przetwarzane również przez następujące podmioty w podanym zakresie: imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail wskazane jako adres dostawy przekazywane są firmom przewozowym w postaci etykiety/listu przewozowego będącego jednocześnie zleceniem doręczenia przesyłki.
  7. Klient w każdej chwili ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz żądania ich usunięcia;
  8. Administrator informuje, iż Klient nie ma obowiązku podania swoich danych osobowych, jednakże odmowa ich podania uniemożliwi prawidłowe wykonanie wobec Klienta usług określonych w Regulaminie oraz świadczeń wynikających z umowy zawieranej miedzy Sklepem a Klientem.
  9. Zgromadzone dane podlegają starannej ochronie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Administrator dokłada wszelkich starań, aby przechowywanym danym zapewnić właściwy stopień bezpieczeństwa.
  10. W Sklepie wykorzystane są pliki typu cookies. Podczas odwiedzin przez Klienta serwisu Sklepu, system Sklepu wysyła do komputera Klienta co najmniej jeden plik Cookies, w celu jednoznacznego zidentyfikowania przeglądarki. Serwer sklepu automatycznie rejestruje informacje przesyłane przez przeglądarkę Klienta w czasie wyświetlania witryn. Dzienniki serwera mogą zawierać informacje takie jak żądanie sieciowe, adres IP, typ i język przeglądarki, data i godzina przesłania żądania. Te informacje pozwalają podnosić jakość naszych usług dzięki identyfikowaniu i przechowywaniu preferencji Klientów oraz śledzeniu trendów, takich jak na przykład sposoby w jakich przeszukiwana jest nasza strona. Klient może zabronić odbierania plików cookies, przez co pozostanie anonimowy, aczkolwiek nie zezwalając na rejestrację plików cookies, Sklep nie będzie mógł zidentyfikować Klienta ani jego preferencji. Szczegółowe informacje na temat Cookies zawarte zostały w Polityce Cookies dostępnej w zakładce Cookies.
  11. Sklep informuje Klientów, iż oferowane usługi za pośrednictwem Sklepu świadczone są za pośrednictwem publicznej sieci Internet.

W związku z powyższym Sklep zwraca uwagę Klientów na to, iż korzystanie z usług Sklepu może wiązać się z ryzykiem związanym z ingerencją osób trzecich w transmisję danych przesyłanych za pośrednictwem sieci Internet pomiędzy Sklepem a Klientem.

  1. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Sklep drugiej stronie treści zawieranej umowy:
    • Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży.
    • Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
    • Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.
    • 4. Wymogi techniczne
  2. W celu prawidłowego i niezakłóconego korzystania ze Sklepu stacja/ urządzenie końcowe Klienta winna spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
    • aktywne łącze internetowe,
    • System operacyjny co najmniej Windows XP lub nowszy.
    • włączona akceptacja plików cookies oraz Skryptów Java.
  3. Sklep nie jest zobowiązany do dostarczenia powyższych urządzeń i/lub oprogramowania.
  4. Instalacja oprogramowania o którym mowa w ustępie 1 i 2 jest przedmiotem oddzielnej umowy licencyjnej pomiędzy Klientem a licencjodawcą.
  • 5. Zasady dokonywania zakupów
  1. Informacje podane na stronach internetowych Sklepu, w tym informacje o prezentowanych produktach, a w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Sklep, przed dokonaniem potwierdzenia zakupu, przedstawia Klientowi następujące informacje:
    • dokładny opisu danego produktu i jego cech;
    • łączną cenę zamówionych produktów wraz z podatkami, a także opłatą za transport, dostarczenie lub usługi pocztowe oraz podsumowującą łączną kwotę zamówienia z wybraną opcją dostawy
    • dotyczące sposobu i terminu zapłaty
    • dotyczące sposobu i terminu spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę.
  3. Dokonanie zakupu Produktu nie wymaga rejestracji w Sklepie.
  4. Składanie zamówienia odbywa się za pomocą formularza, dostępnego na stronie sklepu dostępnego po naciśnięciu przycisku –„ zamawiam z obowiązkiem zapłaty” pod opisem danego produktu, lub w podsumowaniu listy/koszyka zakupów, w którym Klient podaje następujące dane:
    • Imię i nazwisko lub nazwa firmy
    • Adres email
    • Numer telefonu
    • Kraj
    • Dane adresowe do wysyłki
    • Nazwa konta i hasło (W przypadku pierwszego zakupu)
    • Uwagi do zamówienia (Np. Dane do faktury)
  5. Klient składa zamówienie po zapoznaniu się z informacjami określonymi w treści Regulaminu sklepu oraz informacjami wskazanymi w ust. 2, które zostaną wyświetlone w postaci elektronicznej w ostatnim etapie wypełniania elektronicznego formularza poprzedzającym wyrażenie woli związania się umową poprzez kliknięcia przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Po przeczytaniu zgromadzonych informacji określonych dla danego zamówienia Klienta, Klient wyraża wolę związania umową poprzez naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”
  6. Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena wyświetlana w podsumowaniu koszyka przez złożeniem zamówienia uwzględnia koszty przesyłki zgodnie z wybraną przez Klienta opcją.
  7. Sklep zobowiązuje dostarczenia rzeczy pozbawionych wad.
  8. Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji po potwierdzeniu przez Sklep przyjęcia zamówienia złożonego przez Klienta.
    • Sklep może wstrzymać przyjęcie zamówienia w sytuacji podjęcia wątpliwości co do prawdziwości bądź rzetelności wskazanych przez Klienta danych w formularzu rejestracyjnym. W takim przypadku Sklep niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia przedmiotowych wątpliwości.
    • W przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem Klient jest o tym niezwłocznie informowany. Klient decyduje, czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.
  9. Klient i Sklep związani są ceną Produktu obowiązującą w chwili złożenia na niego zamówienia.
  10. W Sklepie honorowane są następujące sposoby płatności:
    • zwykły przelew,
    • system płatności elektronicznych: Przelewy24, PayU.
  11. Umowę uznaje się za zawartą z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez system na stronie www.lovesilk.pl.
  12. Zamówiony towar jest wysyłany w ustawowo określonym okresie od zaksięgowania kwoty należnej za produkt. W razie przekroczenia powyższego terminu konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu.
  13. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub do Paczkomatów InPost. Koszty przesyłki zostały określone w zakładce Wysyłka. Koszt przesyłek zagranicznych ustalany jest indywidualnie z Klientem – w zależności od docelowego miejsca dostawy.
  14. W przypadku zamówienia kilku sztuk towaru towar co do zasady pakowany jest zbiorczo w jedną przesyłkę chyba że, wybierając sposób dostawy Klient wskaże inny sposób pakowania i zaznaczy opcje odrębnej dostawy dla każdego produktu.
  15. O wysyłaniu towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową.
  16. Jeżeli towar ma zostać przesłany przez Sklep Klientowi będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (towaru ) przechodzi na Klienta z chwilą jej wydania Klientowi. Za wydanie rzeczy (towaru) uważa się jej powierzenie przez Sklep przewoźnikowi.
  17. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT. Klient zobowiązany jest do podania pełnych danych niezbędnych do prawidłowego wystawienia faktury VAT:
    • Imię i nazwisko/firmę,
    • Adres zamieszkania/siedziby,
    • Numer NIP (w przypadku firm), numer PESEL (osoby fizyczne),
    • Numer zamówienia,
    • Adres korespondencyjny
  18. Każdy rejestrujący się lub dokonujący zamówienia Klient wyraża zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres email informacji związanych z przebiegiem transakcji, zawiadomień o zmianach w niniejszym Regulaminie.
  19. Inne informacje dotyczące działania Serwisu, a także zawierające informację handlową o nowych produktach lub usługach Serwisu, o promocjach Serwisu oraz promujących produkty partnerów Administratora przesyłane będą tylko tym Klientom, którzy wyrazili na to zgodę.
  20. Dokonując zakupu Kupujący zleca Sprzedawcy wykonanie określonego dobra, rękodzieła z jedwabiu o wskazanej przez Kupującego specyfikacji co do koloru barwienia, cięcia pod rozmiar, szycia i przygotowania materiału z rolki.
  • 6. Reklamacje
  1. W zakresie reklamacji Klient będący Konsumentem może realizować uprawnienia przyznane przez przepisy ustawę kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.).
  2. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi , jeżeli rzecz sprzedana (towar) ma wadę fizyczną lub prawną. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej (towaru) z umową. W szczególności rzecz sprzedana (towar) jest niezgodna z umową, jeżeli:
    • nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
    • nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
    • została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.
  3. Reklamacje dotyczące zamówionych towarów mogą być składane drogą mailową na adres info@lovesilk.pl lub listem poleconym na adres: ul. Krawiecka 3, 50-148, Wrocław
  4. Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych:  imię i nazwisko Klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. login, numer zamówienia, datę transakcji), przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe.
  5. Określając sposób realizacji zobowiązań Sklepu w zakresie zgłoszonej reklamacji w przedmiocie wystąpienia wad fizycznych lub prawnych rzeczy, Klient będący konsumentem, ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba, że Sklep wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę.
  6. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna lub jest to element rękodzieła.
  7. Klient dokonuje zakupu na indywidualne zamówienie określając specyfikację produktu wybierając model, kolor oraz rozmiar.
  8. Reklamacje zgłaszane przez Klienta będą rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu ich zgłoszenia.
  9. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji tą samą drogą, jaką przesłana została reklamacja, chyba, że Klient zastrzeże inną formę kontaktu. Rozstrzygnięcie reklamacji zostanie dodatkowo przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail.
  10. W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji Sklep wysyła do Klienta Towar wolny od wad lub z usuniętą w rozsądnym czasie wadą. Jeśli naprawa lub wymiana na nowy danego produktu nie są możliwe z przyczyn wskazanych w ust. 5 i 6, Sklep stosownie do złożonego przez Klienta alternatywnego żądania – obniży cenę lub zwróci równowartość ceny produktu, powiększoną o koszty przesyłki.
  1. W przypadku skorzystania przez Klienta z uprawnienia, o  którym mowa w ust. 6, bezpośrednie koszty zwrotu towaru pokrywa Klient .
  • 7. Odstąpienie od umowy
  1. Produkty w ofercie www.lovesilk.pl są rękodziełem, wykonywanym i szytym na indywidualne zamówienie Klienta. Wszystkie produkty w ofercie to rzeczy wykonywane na specjalne zamówienie lub rzeczy indywidualnie zamówione, bez indywidualnych przeróbek czy dostosowywania do potrzeb konsumenta. Dokonując zakupu Kupujący zleca Sprzedawcy wykonanie określonego dobra, rękodzieła z jedwabiu o wskazanej przez Kupującego specyfikacji co do koloru barwienia, cięcia pod rozmiar, szycia i przygotowania materiału z rolki.
  2. Konsument nie może odstąpić od umowy sprzedaży w przypadku zakupu produktu będącego rękodziełem, towaru wykonanego na specjalne, indywidualne zamówienie ze szczególnym uwzględnieniem produktów personalizowanych.
  3. Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  4. Zwrotu płatności Sklep dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego Towaru (rzeczy) lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania tego towaru w związku z odstąpieniem w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Jeżeli Klient będący konsumentem wybrał sposób dostarczenia rzeczy (towaru) inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, (dotyczy sposobu pierwotnej dostawy do Klienta) przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Ze względu na charakter produktów, które są rękodziełem i są robione na specjalne zamówienie, składając je należy wziąć pod uwagę długi czas realizacji. W przypadku wydłużenia terminu sprzedawca poinformuje mailowo klienta o zaistniałym fakcie. Wydłużony czas realizacji nie upoważnia do odstąpienia od umowy.
  8. Ze względu na charakter produktów Klient nie może zrezygnować lub anulować złożonego zamówienia, które jest w trakcie realizacji. Dokonując zakupu Kupujący zleca Sprzedawcy wykonanie określonego dobra, rękodzieła z jedwabiu o wskazanej przez Kupującego specyfikacji co do koloru barwienia, cięcia pod rozmiar, szycia i przygotowania materiału z rolki.
  • 8. Postanowienia końcowe i opis możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
  1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
  3. Każdy Klient może nieodpłatnie skorzystać z subskrypcji Newslettera. W tym celu

należy podać adres poczty elektronicznej oraz wyrazić zgodę na otrzymywanie

informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług

drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204 ze zm.). Subskrypcja Newslettera jest

nieodpłatna. Usługa wysyłania Newslettera w Sklepie świadczona jest przez czas

nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji Newslettera,

przesyłając stosowne żądanie na adres mailowy Sklepu w treści odpowiedzi wpisując

tekst “Proszę o usunięcie tego adresu mailowego z bazy”.

  1. Niniejszy regulamin stanowi integralną cześć umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z następujących, pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

1) złożenie wniosku o rozpatrzenie sporu powstałego w związku z zawartą umową do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej;

2) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu

między konsumentem a przedsiębiorcą;

3) bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona praw konsumentów.

  1. Klient zobowiązany jest nie ujawniać osobom trzecim informacji o Sprzedawcy w związku z korzystaniem Sklepu, chyba że uzyskał uprzednią zgodę od Sprzedawcy.
  1. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania go na stronie internetowej Sklepu tj. od dnia 06.01.202021r.
  1. Z ważnych przyczyn Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu Sklepu. Klient zostanie poinformowany o ww. zmianach oraz dacie od której wejdą one w życie, poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na stronie www.lovesilk.pl oraz poprzez przesłanie jednolitego tekstu Regulaminu, informacji o wprowadzonych zmianach i dacie wejścia ich w życie na adres e-mail podany przez Klienta podczas składania zamówienia.
  1. Zmiana Regulaminu obowiązuje od dnia gdy informacja o zmianie doszła do Klienta drogą e-mailową w taki sposób, że Klient mógł się zapoznać z jego treścią.